tisdag 20 april 2010

Ja, nu är Nm över - jag överlevde;) Gick mycket bättre än jag trodde också, hade ju varit sjuk två veckor och bara hunnit simma två pass innan tävlingen... men jag persade till och med på tre distanser trots att jag simmade allt. Är lite stel i kroppen nu men det var det helt klart värt:) Nm är klart den roligaste tävlingen, härlig stämning, lagkänsla på topp och helt underbara människor!!! Det är sånna här helger som gör att man aldrig vill sluta simma!:D Älska Norrland;)
Eftersom jag blir 25 i maj funderar jag på om jag ska va med och simma Masters VM i sommar, låter hur roligt som helst tycker jag - massa länder, folkfest och simning, kan det bli mycket bättre:D

Nio dagar kvar till England...hoppas den där vulkanen slutar spy ut aska snart så vi kan åka!! Kommer bli grymt besviken om det inte blir av, har stora planer för veckan:D underbart underbart!!!

Måste bara säga att jag verkligen älskar sol, mitt humör är på topp och Håkan Hellströms härliga melodier strömmar ur högtalarna!!! Lycka!!!:D

1 kommentar: